GÜRLE ARICILIK

15 Ekim 2011 Cumartesi

OKSALİK ASİT BUHARLAŞTIRMA APARATI ( OXALİC ACİD VAPORİZER) İMALATI

Uzun zamandır imalatını düşündüğüm oksalik asit buharlaştırma aparatlarının seri üretimine geçme hazırlıklarıyla uğraşıyorum.

Son aşamaya geldim.

İmalata hız vermek için birkaç eksiğim kaldı, onları tamamladıktan sonra seri bir şekilde üretime geçiyorum.


Altılı preofesyonel model oksalik asit buharlaştırma aparatı (oxalic acid vaporizer)

Tekli amatör model oksalik asit buharlaştırma aparatı (oxalic acid vaporizer)

Her iki  modelden deneme amaçlı birer tane hazırladım.

Yeni model oksalik asit buharlaştırma aparatları tamamen 304 kalite paslanmaz malzemeden.

Havalar soğudukça, arılardan arta kalan zamanı bu şekilde değerlendireceğim.

8 yorum:

  1. Abi, bunlar bitince sanırım seri üretime de geçeceksin, fiyatları hakkında bir değerlendirme alabilir miyiz senden?

    YanıtlaSil
  2. Alper bey, maaliyete etki edecek birkaç detay kaldı.

    Şimdilik fiyat vermesem diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mehmet Bey,

    kolaylıklar dilerim, sizi ilgiyle izlemeye devam ediyoruz, arıcılığa hizmetinizden dolayı teşekkürler

    ismail taşer

    YanıtlaSil
  4. İsmail bey ben teşekkür ederim, hepimiz gücümüzün yettiği ölçüde faydalı olmaya çalışıyoruz.

    Sizin de yabancı kaynaklardan yaptığınız çeviriler çalışmalarımıza ışık tutuyor.

    YanıtlaSil
  5. Mehmet Bey emeğinize sağlık seri üretime geçtinizmi acaba acilen bir tane aparata ihtiyacım var.Saygılar..

    YanıtlaSil
  6. SAYIN HOCAM TEBRİKLER BU ALETLERDEN NASIL TEMİN EDEBİLİRİZ ŞENOL ÖZLER.0535 738 00 65 KOCAELİ

    YanıtlaSil
  7. mehmet hocam öncelikle arıcılığa faydalı bir alet icat ettiğiniz için size nekadar teşeküretsem azdır.Bu aletlerin fiyatlarını da belirtirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. memet hocam sizinle irtibata geçmek istiyorum bu aparattan banada lazım.yunus 05357914681 kars.yaptığınız bu çalışmalardan dolayı emeği geçen herkesi tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim

    YanıtlaSil