GÜRLE ARICILIK

5 Kasım 2012 Pazartesi

3.MUĞLA ARICILIK VE ÇAM BALI KONGRESİ

Muğla Arıcılık Çam balı Kongresine katılmak ve imalatını yaptığım ürünleri tanıtmak amacıyla eşim, kızım ve iki torunumla birlikte sabaha karşı dörtte Bursa'dan yola çıktık.

Kenan Gişan ve Halil Bilen ile birlikte yola devam etmek üzere Mustafakemalpaşa'da buluştuk.

Mustafakemalpaşaya has baş çorbasını içtikten sonra yola çıktık.

Aydın otoyolundaki park alanında kısa bir mola verip Çine arıcılık müzesini ziyaret ettik.

Ömer'e poz ver dediğimizde böyle soytarılık yapıyor

Hüseyin Basri Çalışkan arkadaşımızla kısa süreli bir sohbetten sonra tavsiye ettiği bir köftecide Çine köftesi yiyerek tekrar yola çıktık.

Biraz gecikmeli de olsa otele vardık.

Katılımcı sayısının çok olması ve tarım bakanın açılışa katılması dolayısıyla park alanında hiç yer kalmamış.

Sadece valizleri alarak diğer eşyaları indiremeden  aracımızı otelin dışında uzak bir noktaya park ederek otele giriş yaptık.

Bursa'dan neredeyse kışlıkları giyerek yola çıkmıştık.

Marmaris'e geldiğimizde ve araçtan eşyaları taşırken terden sırıl sıklam olduk.

Otel ve Marmaris koyundan değişik manzaralar.

Daha sonra bize ayrılan stand alanına tanıtım afişlerini asarak ürünleri yerleştirdik.

Oksalik asit buharlaştırma yöntemiyle varroa mücadelesi çok arıcının bilmediği bir yöntem olmasına rağmen srgilediğim aparatlar dikkat çekmeye başladı.

TAB başkanı Bahri Yılmaz ürünler hakkında bilgi alıyor.

Bereket TV den Avni haliloğlu ürünler hakkında bilgi alıyor.

Kongre sunumlarında organik asitlerle varroa mücadelesi anlatıldıktan sonra ise stand ziyaretçi akınına uğradı.

Kızım ve ben bıkıp usanmadan, aparatların nasıl kullanılacağı hakkında bilgi verip, sabahtan akşama kadar tüm soruları cevapladık.

Admin ve moderatörler iş başında, lobide forumu kontrol ediyorlar.

Cumartesi günü forum üyelerimizden Dr Fethi Halepliler ile getirdiğim defne fidanını teslim etmek üzere kongrede buluştuk.

Halil ve Kenan beyle de tanıştırdıktan sonra Fethi beyin çiftliğine kısa bir ziyaret yapıp bir çay içtikten sonra otele dönüş yaptık.

Yol üzerinde karşılaştığımız arılıklardan birisi.

Fethi beyin çiftliğinden görüntüler.

Bana ayırdıkları stand alanı salonun en sonunda olmasına rağmen yeni ve değişik ürünlerin sergilenmesi oldukça yüksek oranda ziyaretçinin ilgisini çekti.

Üçüncü günün sabahında en sona atıldığım için acımış olmalılar ki, Bereket tv için çekimlere ilk benden başladılar.

Çekim esnasında Avni Haliloğlu ürünler hakkında tanıtım yapıyor.

Bu organizasyonda bulunmam, aparatların tanıtımı için çok faydalı oldu.

Pazar günü sabahtan toparlanıp, Bursa'ya doğru yola koyulduk.

Ömer molayı zıp zıpta değerlendiriyor.

Manisa çıkışında kısa bir yemek molasından sonra çok şükür salimen evimize vardık.